Alla inlägg under april 2013

Av Emmy Uusitalo - 4 april 2013 21:25

Hej! Den här dagen har varit riktigt härlig. Umgåtts med Lillemor och Linnea hela dagen. Vi har stekt i solen, grillat, promenerat, spelat lite basket, tagit det lugnt och sen spelat lite sällskapsspel med Therese. Det har varit riktigt mysigt och kul att träffa dem igen. Just nu så kollar jag film medan Lillan är i duschen. Ikväll ska vi nog inte göra så mycket, bara mysa och sen sova.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 3 april 2013 21:15

       

Osminkad

  

Tova & Hanna <3


Hej! Började ju dagen med lite träning, sprang 4km och sen blev jag less och gick hem. Sen skulle jag ju städa men det blev inte av, istället for jag, Hanna och Tova ut på byn och kollade i lite affärer nu när det var kvällsöppet. Orkade egentligen inte kolla så mycket så vi gick och fikade istället. Kom i alla fall nyss hem. Pratade nyss med Lillan och vi bestämde att jag åker dit imorgon på morgonen. Inte varit där på jätte länge så det blir nog rätt nice.


Puss puss


Av Emmy Uusitalo - 3 april 2013 10:49

 

Hej! Vaknat för ett tag sedan och ska nu gå till gymmet och springa lite. Får se vad jag gör idag, kanske frågar om tjejerna vill göra något eller så tar jag det bara lugnt framför någon serie. Måste också städa mitt rum och sånt, men får se hur det blir med det. Har inget mer att skriva, så hejdå.


Puss puss     

Av Emmy Uusitalo - 2 april 2013 23:12

  

Hej! Haft en mysig kväll med de bästa tjejerna och de har nyss gått hem. Var och köpte lite godis och sen gick vi till mig och kollade film. Det blev två skräckisar, The Hitcher och The Woman In Black. Så sjuukt jävla läskiga de är! Idag färgade jag också bort det randiga i håret orkade inte vänta en dag till, det skulle bli mer ljusbrunt men det blev svart. Så nu får det fan var såhär. Nu kollar jag Scrubs och tar det bara lugnt och det ska jag nog fortsätta med resten av kvällen.


Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 2 april 2013 13:09

 

Hej! Färgat håret för andra gången nyss. Färgningen igår gjorde att håret blev typ grått på vissa ställen så tänkte färga det mer brunt. Det som varit tänkt att skulle bli brunt blev mer svart... Dessutom så är håret typ randigt också så det är inte mycket bättre det. Så jävla fuuult. Ska i alla fall köpa en till färg och lägga den i håret imorgon och hoppas att det inte är så randigt efter det. Nu vill jag bara vara blond igen.

Av Emmy Uusitalo - 1 april 2013 22:09

Hej! Har färg i håret och ska snart och tvätta bort den. Får se hur det blir, annars så får jag väl fara och köpa ny färg imorgon. Det kommer nog i alla fall bli bättre än mitt gul/gröna hår. Nu är resan till Stockholm och Linköping planerad så 19 april åker jag och Hedda ner till huvudstaden... Med bil. De kommer ju som ta ett tag, men men. 20-22 kommer vi vara i Linköping hos Elin och Adam. 23 så blir det Justin Bieber i Globen och 24 så åker vi hem igen... Med bil. Längtar så sjukt jävla mycket och är as taggad. Kommer bli så jävla kul! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon så blir det gymmet och sen på kvällen så ska jag träffa tjejerna. Allt är så jävla bra just nu, helt sjukt hur glad jag varit senaste tiden. Nu ska jag skölja ur färgen och hoppas på att det blir bra.

Puss puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards