Alla inlägg under september 2013

Av Emmy Uusitalo - 30 september 2013 18:17

Hej! Igår så har jag varit på Frasses med Lillan, Kajsa, Fanny och Matilda. efter det gick jag,Kajsa och Lillan till mig och tog det bara lugnt innan de for hem. Sen blev det att sova och kolla film resten av dagen. Idag är jag fortfarande sjuk så det blir ingen hockeyträning, men var och åkte skridskor ett tag ändå. Jag borde plugga och göra skolarbeten men jag ska kolla HIMYM. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 29 september 2013 16:00

Hej! Helgen har varit bra och fått spendera den med Lillan. Igår var i också med alla andra brudar och det var som vanligt mysigt. Idag ska jag inte göra så mycket annat än att plugga. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 28 september 2013 07:34

Hej! Igår spenderades dagen med min bästa vän Lillan. Vi gjorde tacos, kollade idol och var på hockeyträning. Idag ska vi åka skridskor med Kajsa och kanske Henrika och senare ikväll så ska vi umgås med tjejerna.

Av Emmy Uusitalo - 16 september 2013 15:40

Hej! Inte bloggat på en vecka, men varit lite upptagen. Umgåtts med mina kompisar, varit en sväng till Malmberget och var med Olivia och kollade träning. Träffade också Hedda ett tag och tror inte jag sett henne sen april. Shit vad jag saknat den där tjejen. I helg så har jag träffat tjejerna och igår var jag med Henrika hela kvällen. Vi var ut och promenerade, pratade och hade det bra.
Äter penicillin nu så jag får inte träna hockey idag, riktigt tråkigt. Men istället ska jag kolla Himym och vara med Per. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 10 september 2013 17:17

Igår var det måndag och jag var till läkaren och fick veta att kag hade halsfluss, så nu käkar jag penicillin. När jag kom därifrån så bestämde jag, Henrika och Matilda oss för att äta onyttigt en sista dag innan jul. Så vi köpte massa onyttigt och snackade, dampade och sen blev det idoltittande. Det var as kul. Älskar de där tjejerna.

[Bild]

Av Emmy Uusitalo - 9 september 2013 13:31

Hej! Kom hem från Luleå igår och gick till Per och kollade hur hans nya lägenhet såg ut. Vi gick till mig och så kom bästa Henrika förbi en sväng. Inte varit med henne på ett tag så vi pratade och käkade som vanligt.
Idag så steg jag upp halv åtta och när jag nästan var klar så kom jag på att jag hade sovmorgon och inte började förrän tio i tio. Kul. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 8 september 2013 15:01

Hej! Är i Luleå nu och har shoppat på stan med Lisa och Erik. Köpt en parfym, headset, mössa och underkläder. Nu när vi var och hämtade John från hans fotbollsmatch så stannade bilen och nu går den inte igång. Så vi sitter fast här på utanför Skogsvallens IP, weeey. Allt går bra nu. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 6 september 2013 22:56

Hej! Jag är nu i Nordmaling på regionscampet. Det har gått helt okej eftersom jag inte tränat på is så mycket. Men efter vi sprang beep, körde stående längd och ett ispass så började jag känna mig sjuk igen. Efter matchen blev det ännu värre. Har ont i halsen och nu känner jag mig febrig. Om det inte är bättre imorgon så vet jag inte vad jag gör. Får bli morgondagens problem. Skulle kännas otroligt jobbigt att åka härifrån eftersom det är så grymt kul och alla härliga hockeyspelare. Godnatt.

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards