Alla inlägg under april 2013

Av Emmy Uusitalo - 23 april 2013 16:18

Hej! Var inte ens hälften så trött igår som jag är idag. Skulle bli en snabb shoppingrunda men det blev istället 5,5 h till idag.. Gud vad trött jag är nu! Men nu blir det inget mer shopping i alla fall, köpte ju en jacka, ett linne, underkläder, mascara och kajal. Ska snart byta till kläderna jag ska ha på konserten och vid sex går vi dit. Kommer säkert bli hur grymt som helst! Nu ska jag bara ligga död i sägen ett tag och sen fixa och packa.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 23 april 2013 14:06

Hej! Sitter inne i Söderhallen och håller på att somna medan jag väntar på att Hedda ska käka klart. Ville inte äta vegetariskt så det blev donken för mig istället. Man blir trött i benen av att gå tunt på stan så det är skönt att sitta nu efter att ha promenerat i tre timmar. Skulle inte vara på stan så länge idag men det blir nog lika länge som alla andra dagar. Hittills har jag bara köpt en jacka och lite underkläder. Ska nog inte köpa så mycket mer, men får väl se.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 23 april 2013 14:06

Hej! Sitter inne i Söderhallen och håller på att somna medan jag väntar på att Hedda ska käka klart. Ville inte äta vegetariskt så det blev donken för mig istället. Man blir trött i benen av att gå tunt på stan så det är skönt att sitta nu efter att ha promenerat i tre timmar. Skulle inte vara på stan så länge idag men det blir nog lika länge som alla andra dagar. Hittills har jag bara köpt en jacka och lite underkläder. Ska nog inte köpa så mycket mer, men får väl se.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 23 april 2013 09:34

Hej! Håller på att fixa oss för att gå ut på Södermalm och shoppa lite. Såg några riktigt nice affärer när vi gick till Burger King igår kväll så det blir att gå dit så fort det öppnar. Tänkte att vi inte skulle shoppa allt för många timmar när vi ska stå så mycket ikväll på konserten som btw kommer bli awesome! Ikväll efter konserten eller imorgon på morgonen så åker vi hem, får se hur vi gör senare. Kommer bli tråkigt eftersom jag och Hedda haft det så grymt kul! Men kommer också bli skönt att träffa kompisarna och börja träna som vanligt igen när man kommer hem. Skriver mer senare.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 22 april 2013 21:57

Men hamnade på Burger King istället. Vi tänkte ju vara nyttiga och äta lite grönsaker och vanlig mat istället för friterat men yolo liksom, det är ott att vara onyttiga. Får väl börja vara nyttiga när vi kommer hem istället.

Av Emmy Uusitalo - 22 april 2013 19:31

Hej! Nu är jag helt slut efter 3x15min laserdome. Det var svinkul! Vi spelade ned ett äldre gäng och ett gäng killar. Trevliga var dom allihopa och mitt och Heddas gäng vann alla gånger. Sen var det ju också rätt kul att jag hade högst poäng av alla, ute för att skryta då. Men killarna var inte jätte glada över att ha förlorat mot en tjej. Ska bara chilla nu och kanske blir det att promenera på Södermalm om det slutar regna.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 22 april 2013 16:14

Hej! Har så sjukt ont i fötterna idag igen. Det blev fyra timmar shopping igen. Fick med mig en jacka, en kofta och två tröjor. Åt även lite god thaimat också. Snart blir det nog laserdome eller något sånt och efter det läsa vi väl bara snurra runt på Södermalm eller bara chilla. Återstår att se. Nu ska Hedda bara fixa sig och går vi ut.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 22 april 2013 08:05

Hej! Nu är vi på tågstationen igen. Tåget går först om en timme så vi har en lång väntan framför oss... Vi har vaknat efter 6 och fixat oss och käkat frukost sen tog vi en taxi hit. Väskan väger typ ett ton och jag måste släpa runt på den här i en timme till. När vi kommer fram till Stockholm så får vi i alla fall lämna väskorna på stationen och sen gå ut på stan direkt. Ikväll så blir det kanske laserdome. Så sjukt kul, var typ två år sedan jag spelade sist.

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards