Alla inlägg under januari 2014

Av Emmy Uusitalo - 29 januari 2014 22:59

Hej! Började dagen med en mil på löpbandet 6 på morgonen med Sofia. Efter skolan blev det ett armpass med Tova och sen har jag bara chillat med Per. Nu sova!

Av Emmy Uusitalo - 28 januari 2014 22:20

Det har verkligen varit en helt underbar dag! Fick äntligen träffa Per, körde ett grymt pass på gymmet för axlar och rygg med Matilda. Sprang intervaller och på slutet sprang jag fem kilometer och kapade min tid med 4,5min! Nöjd tjej. Sen blev det thai och plugg med mun babe. Godnatt.

Av Emmy Uusitalo - 27 januari 2014 15:12

     

Hej! Believe it or not, men jag steg upp sju och for till gymmet. Det var tungt men kändes då jäkligt bra efteråt, blev några kilometer på löpbandet ändå. Blir nog dubbla pass imorgon, först konditon på morgonen och styrke på kvällen. Det blir nog bra. Skoldagen har varit riktigt rolig, skrattat jätte mycket. Nog för att det nästan är så varje dag, men ändå.

Eftersom det är löningsdag idag och jag faktiskt jobbat en gång den här månaden så var det himla skönt att se lite extra hundralappar på kontot. Mer än jag förväntat också. Idag så ska jag plugga historia och göra lite matte om jag orkar. Hejdå.


Av Emmy Uusitalo - 26 januari 2014 21:14

 

Hej! Dagen har spenderats med mina skolböcker. Har även gjort tacos och efter det for jag till gymmet för ett mage/rygg pass. Det kändes riktigt bra! Det har varit en riktigt bra träningsvecka och är nöjd med de flesta passen och sprungit mer än vad som är planerat. Har lagom träningsvärk i hela kroppen efter helkroppspasset igår. Inte sådär jätte hemsk, men det känns att man tränat. Det är skönt.

Nu kollar jag på Two and a half men och just pluggat klart. Ska snart lägga mig i sängen och kolla klart filmen jag började kolla igår, "So undercover". Den verkade dålig i början, men visade sig vara riktigt bra.

I morgon så blir det morgongym med Sofia. Det kommer bli tungt att stiga upp, men jag kan... Hoppas jag.

Av Emmy Uusitalo - 25 januari 2014 21:08

   

Lite suddig bild, men måste bara visa. Äntligen börjar träningen ge resultat!

 

Hej! Styrketränat på gymmet, hade hoppats på att det skulle gå bättre men var jätte trött i hela kroppen. Det var lite surt då jag sett framemot det här passet hela dagen. Nya tag imorgon!

Av Emmy Uusitalo - 25 januari 2014 13:01

  

Hej! Idag så har jag varit och tränat en sväng. Ska styrketräna mer ikväll men ville testa springa i mina nya löparskor som jag köpte igår. Shit, vad sköna de är! Det är så lätt att springa och man landar jätte mjukt. Älskar dem! Sen fick jag även min body spray och body lotion från Victoria's secret. De luktar jätte gott! Speciellt Coconut Passion.

Efter träningen har jag pluggat lite matte och nu ska jag bara ta det lugnt innan kvällspasset. Haft så mycket hockey senaste tiden så jag har knappt hunnit ta en dag och bara chilla, så det är riktigt skönt!

Av Emmy Uusitalo - 23 januari 2014 15:12

Hej! Gjort klar mitt fjärde löppass för den här veckan och det känns riktigt bra. Det blev även lite styrke för mage och rygg. Älskar att träna. Har också varit nyttig i lite mer än tre veckor, är väldigt stolt!
Jag fick sluta halv tolv idag och nu ska jag passa på att plugga resten av dagen.

Av Emmy Uusitalo - 21 januari 2014 11:55

   

Hej! Gårdagen var en riktigt bra dag. Var på gymmet med Henrika och sprang och körde armar i två timmar. Hann även träffa Fanny och Tova en sväng också. En bra dag alltså, hann täffa många av mina favoriter. 

Ovido - Quiz & Flashcards