Alla inlägg den 21 april 2013

Av Emmy Uusitalo - 21 april 2013 21:12

Hej! Just kommit från bion, det blev att kolla The Host. Så sjukt bra film det där! Rätt kul var det också när de två tjejerna som satt bredvid mig satt och lipade som fan. Svårt att hålla sig för skratt då. Men det var den bästa film jag sett på länge. Imorgon tar vi tåget tillbaka till Stockholm så det blir att stiga upp innan sju. När vi kommer fram blir det ännu mer shopping. Ikväll så ska jag packa och hoppas att allt jag köpt får plats. Nu käkar vi fruktsallad och bara snackar med Elin och Adam.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 21 april 2013 16:22

Hej! Varit och spenderat pengar på stan i fyra timmar. Kan ju som säga att jag är helt död i mina fötter. Fick med mig ett par skor, skolavslutningsklänning, två tröjor, en skjorta, ett par byxor och ett linne. Nöjd som satan! Nu ska vi äta tacos och sen blir det lite glass och därefter bio.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 21 april 2013 09:38

God morgon! Ligger och kollar på Phineas och Ferb med Hedda. Vi ska nig snart äta frukost och börja fixa oss. Vid tolv far vi ut på stan och shoppar. Det är fint väder idag också och solen lyser så det blir nog skönt att vara ute.

Ovido - Quiz & Flashcards