Alla inlägg under mars 2013

Av Emmy Uusitalo - 31 mars 2013 15:37

Hej! Det blev gymmet för femte gången den här veckan, sprang 6 km och körde rygg och armar. Nu är jag helt slut. Idag eller imorgon så ska jag sätta färg i håret, blir nog någon brun/blond färg. Less på mitt gula hår, så jävla fult. Nu ska jag kolla Two and a half men och bara ta det lugnt.

Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 30 mars 2013 23:58

       

Hej! Kommit hem från Henta för ett tag sedan, det blev att spendera kvällen med henne, Tova och Matilda. Kollade tv typ hela kvällen och snackade lite. Nu så ska jag kolla någon film och sen ska jag sova. Imorgon så blir det nog att vara ute, gymma och kanske vara med tjejerna igen. Får väl se. Godnatt!


Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 30 mars 2013 12:19

Hej! Käkat lunch och duschat nyss. Har redan hunnit vara på gymmet med Tova. Riktigt skönt att träna, sprang 5 km och körde sen lite mage och axlar. Ska snart slå på en film eller börja kolla någon ny serie. Idag blir det bara att ta det lugnt och vara ute i det fina vädret.

Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 29 mars 2013 23:02

            

 

Hej! Påsklovets första dag har varit bra. Vaknade hos Matilda och vi käkade frukost och for och gymmade med Fanny. Efter det så har jag suttit hemma ett tag och sen kom brorsan och Lisa så socialade lite med dem. Efter det var det bara att fixa sig och fara ut igen och träffa tjejerna. Åt lite godis och hade det mys. Efter nio så var alla as trötta så vi låg typ och sov ett tag tills vi for hem. I morgon så blir det gymmet med Tova och sen ska jag nog bara ta det lugnt osv.


Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 28 mars 2013 23:39

Hej! Varit fint väder som bara den idag och då har dagen spenderats i Sattajärvis slalombacke med 7-9. Trodde det skulle vara svin tråkigt att sitta där i fem timmar men det blev rätt kul ändå. Pratade med Hulda, käkade godis, åkte några åk i backen, satt i solen och sen åkt lite med Henta, Matilda och Hulda. Varit kul och dagen fortsatte med gymmet och sedan lite häng med några fina tjejer. Sitter hos Matilda och vi ska nog snart sova, är sjukt trött.

Puss :*

Av Emmy Uusitalo - 27 mars 2013 22:06

Hej! Dagen har varit riktigt bra och det gillas! Matteprovet idag gick helt okej i alla fall, trodde inte det. På hemkunskapen så gjorde jag, Lina och Frida en as grym påsktårta. Rätt äckligt men snygg blev den i alla fall, hehe. Har varit och åkt ett sista åk på isladan med Kajsa och Sara också. Så vi var där ett par timmar och efter det blev det gymmet med Henta och Matilda. Som sagt, lyckad dag och imorgon så är det påsklov. Det blir friluftsdag i Satta i slalombacken.

Puss :*

Av Emmy Uusitalo - 26 mars 2013 16:58

 

Hej! Fick just veta att jag ska gå i Luleå till hösten. Är ju lagomt glad nu! Ska bli så kul att kunna spela damhockey hela tiden. Är så jävla taggad! Idag har jag bara varit i skolan och sen pratat lite med Elin om Stockholmsresan i april. Blir väl att åka ner till Linköping och var där en helg och sen åka upp till Stockholm och kolla Justin Bieber och så. Ska nog boka biljetter idag eller imorgon, måste bara höra med Hedda lite först. Snacka om att det varit en bra dag! Nu ska jag ut och promenera, kan inte träna eftersom jag dragit på mig en förkylning. Men inget kan förstöra mitt humör just nu.


Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards