Alla inlägg under april 2013

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2013 22:26

         

Så jävla fin vän jag har, helt sjukt <3


Hej! Varit och ätit mat på Tannavallen som avslutning. Henta var också där så käkade med henne och hade det trevligt med lite annat sällskap också. Efter det så promenerade jag hem med henne. Inte snackat så mycket med henne på ett tag så det var också trevligt. Jag gick till Matilda och vi bytte om och drog till gymmet. Sprang 6 km så är stolt nu (Y). Bara gjort halva bildanalysen så ska ta tag i den nu.. Hoff vad jobbigt.


Puss puss


Av Emmy Uusitalo - 10 april 2013 15:53

           

Hej! Skulle göra en bildanalys men kom på att det kan bli rätt svårt utan att ha med bilden... Jaja, får väl lösa det på något sätt. Klockan sex så far jag till Tannavallen för avslutning med U14 laget och efter det så blir det gymmet med Matilda, ska springa lite och sen köra rygg och armar. Blev ett ganska kort gympass igår, sprang 4,5 km och sen körde jag lite ben, passet idag blir nog lite längre. Ikväll ska jag också försöka plugga lite till nationella om jag blir klar med bildanalysen. I skolan så hade vi hk sista timmen. Jag, Fanny och Matilda bakade muffins. De blev rätt misslyckade om jag ska vara ärlig. Men kul hade vi ändå. Hoff, måste verkligen börja plugga nu.


Puss puss


Av Emmy Uusitalo - 9 april 2013 16:31

                        

Hej! Kommit hem från skolan för ett tag sen. Vi hade redovisning om den svenska alkhol politiken. Det gick väl helt okej, men man var rätt less efter att ha reodvisat samma sak sex gånger. Fick också veta att vi har samhällskunskap som ämne i nationella nästa vecka. Ska börja plugga till det imorgon. Träningen igår var kul, så sjukt skönt det var att äntligen få träna utomhus. Nu ska jag käka middag och ikväll så blir det gymmet med Matilda.


Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2013 16:32

                 

Hej! Käkar middag och ska börja byta om och gå mot fotbollsplan för årets första utomhusträning. Är taggad som fan! Idag så har jag bara varit i skola, fick tillbaka ekonomiprovet i samhällskunskap och matteprovet och fick A på båda två. Är ju som lagomt nöjd. Efter skolan så var jag också och köpte nya fotbollsskor. Ikväll så blir det bara att göra klart texten till so redovisningen imorgon och mer än så hinner jag inte. Det var allt jag hade att skriva.


Puss puss


Av Emmy Uusitalo - 7 april 2013 17:27

Hej! Kommit hem från Kangos för ett tag sedan. Vi åkte därifrån just efter fyra. Idag så har vi vaknat vid elva och käkat frukost. Efter det så var vi ut en sväng och sen så spelade vi innebandy ett par timmar. Sjukt kul var det då! Sen for vi hem och gjorde tacos. Känns som vi bara ätit hela helgen, hehe. Men den här helgen har varit riktigt nice, bra avslut på ett bra lov. Ikväll så ska jag på gymmet med Matilda och sen bara ta det lugnt.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 6 april 2013 17:09

Hej! Haft en bra dag med Hulda och Matilda. Vi vaknade vid tio, käkade lite frukost och for ut och grillade med Hampus, Elias och Isak i några timmar. Efter det har vi bara käkat middag, tagit det lugnt och nu kollar vi hockey. Ikväll så blir det att spela innebandy och efter det ska vi nog bara kolla någon film och snacka och så.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 5 april 2013 23:31

Hej! Tog bussen till Junis kvart i nio med Matilda. Hulda och Maria kom och hämtade oss och vi åkte till Kangos. Nu sitter vi bara och tar det lugnt och snackar lite. Ska kolla någon film och sen sova. I morgon så blir det väl att fara ut och grilla eller något sånt.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 5 april 2013 09:18

 

Hej! Vaknat halv sju idag för att hinna med bussen hem till Pajala. Verkligen varit helmysigt att vara i Tärendö med Linnea och Lillemor. Har nyss käkat frukost och ska snart ut på en promenad i solen. Ikväll så tar jag och Matilda bussen till Kangos för att umgås med Hulda hela helgen. Det blir nog ett riktigt bra slut på det här lovet.


Puss puss


Ett år sedan idag, vila i frid Tilda <3

Ovido - Quiz & Flashcards