Alla inlägg under november 2013

Av Emmy Uusitalo - 29 november 2013 20:28

Hej! Jag har tagit bussen hit till Luleå, så nu sitter jag hos mamma och tar det lugnt framför idol. Måste ju kolla nu när det är så nära finalen.
Den här veckan har jag mest tränat och igår var jag med saknade Henrika. Inte umgåtts med den tjejen på länge, så det var skönt.
Imorgon så ska jag åka in till stan och köpa julklappar. Usch, vad tråkigt. Julen är så överskattad. Sen kanske jag åker hem till Pajala på eftermiddagen eller på söndag morgon.

Av Emmy Uusitalo - 26 november 2013 19:55

Hej! Jag ska snart mot gymmet men tänkte först blogga lite. I helg så har jag varit med Kajsa. Vi var och firade Matilda i fredags och på lördag morgon drog vi till Luleå. Vi shoppade, åt Max, spelade match och sen blev vi bjudna på Waldorf. På söndag fick vi skjuts till Jokkmokk och spelade en till match där. Båda matcherna blev som vanligt förluster. Inga vinster här inte. Sen kollade vi match och for hem.
Igår var och Per på bio och kollade Catching Fire. Grymt bra film! Och idag har jag bara pluggat matte och spanska. Skönt att få något gjort för en gång skull.

Av Emmy Uusitalo - 17 november 2013 18:44

         

Hej! Jag kollar The Secret Life Of The American Teenger och äter middag efter ännu en förlust. Behöver jag säga att jag är less? Helgen har spenderats med Per och vi har kollat serier, kollat Harry Potter och ätit plättar. Riktigt mysigt. Idag åket han tillbaka till Luleå och får inte se honom på en vecka igen. 

Imorgon så blir det Thai med Lillemor och Kajsa och efter det ska jag på gymmet innan det blir skola på kvällen.


Av Emmy Uusitalo - 13 november 2013 10:03

Hej! Idag stannade jag hemma från skolan. Kändes mer värt eftersom jag har mycket att plugga pch vi bara har föreläsning och en lektion idag.
Igår åkte jag till Kiruna och spelade hockey. Vi förlorade igen. Jobbig förlust eftersom vi tappade en ledning med 4-2...
Nu ska jag kolla serier, plugga och sen gå till gymmet.

Av Emmy Uusitalo - 8 november 2013 15:43

Hej! Kommit från skolan för ett tag sedan, kört lite styrketräning här hemma också, och på nån timme blir det gymmet. Ska träna hockey efter det. I helg så ska jag bara ta det lugnt hela helgen här i Pajala. Känns jäkligt skönt eftersom jag varit borta de senaste helgerna. Jag ska plugga, träna och kolla hockey.

Av Emmy Uusitalo - 2 november 2013 00:40

Hej! Gårdagen spenderades med Per. Vi åt onyttigt, kollade Oth och sen på kvällen gymmade vi och kollade film med Henrika och Vincent. Idag har jag varit med Henrika och Kajsa. Vi färgade mitt hår och sen köpte vi kladdkaka och tjockade på med det. Godnatt.

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards