Alla inlägg den 12 april 2013

Av Emmy Uusitalo - 12 april 2013 22:14

     


Hej! Dagen har varit rätt bra. I skolan så spelade vi volleyboll på idrotten och på hkn så bakade vi mockarutor. Jag och Ida misslyckades med det också, bakning är nog inte riktigt min grej alltså. Efter det så for jag, Henta och Fanny och jonkade lite innan träningen började. Var jävligt kul träning och skönt väder att träna i, kanske lite varmt bara. I morgon så ska jag och några brudar och fira Hulda eftersom hon fyller år idag. Så ska nog vara med dem mesta delen av dagen. Skulle ju varit och fotat med några tjejer innan också, men eftersom Lisa kommit idag så måste jag vara med henne. Fast det är ju inte helt fel det heller, hon ville fara och fota så kanske far med henne då. Halv åtta på morgonen blir det i alla fall ett gympass med Henta. Känns som det kommer bli en bra dag imorgon, hoppas det i alla fall.


Puss puss  

Av Emmy Uusitalo - 12 april 2013 22:09

       

             

 

Grattis Hulda på din dag! Hoppas du hade en toppen dag, om inte så får du det imorgon ;) Puss :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards