Alla inlägg under augusti 2013

Av Emmy Uusitalo - 31 augusti 2013 13:46

Såhär taggad är jag till Eldfesten ikväll:

[Bild]

Av Emmy Uusitalo - 31 augusti 2013 00:08

Hej! Just nu ligger jag i sängen och skriver med Per medan Lillan sover. Är i Tärendö och åkte hit efter övningskörningskursen som var på tre timmar. Annars så var skolan chill och efter det var jag med Per innan han åkte. När jag kom hit så hann jag också träffa Linnea som jag inte träffat på länge och shit vad den tjejen sjunger bra!
Igår var jag med mina fina kompisar. Jag och Matilda var på shoppingkväll och efter det for vi till Fanny och drack oboy och snackade. Mysigt! Oc efter det var jag med Per igen, hihi.

Av Emmy Uusitalo - 28 augusti 2013 21:35

Hej! Idag så har kag varit med min bästa vän Lillan. Som jag saknat henne! Vi har ätit på thai, snackat en massa och kollat på Idol. Hon for nyss hem och nu är jag med Mailda, Henrika, Fanny och Tova.
Efter skolan igår så gick jag till gymmet, sov två timmar och for till Per.
Skolan har ju börjat och är lagomt less, även fast vi får sluta en halvtimme tidigare från nästan varje lektion. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 25 augusti 2013 21:59

Hej! Jag har haft några riktigt bra dagar i Luleå. Igår så kom Kajsa också och vi spelade kort och var på bio och kollade The Heat. Grymt rolig film! Sen vaknade vi halv sju idag pch for och tränade hockey. När jag kom hem har jag varit med mina bästa kompisar och nu är jag med Per. Imorgon börjar skolan och är inte så taggad. Godnatt.

Av Emmy Uusitalo - 23 augusti 2013 16:48

Hej! Igår åkte jag hit till Luleå kvart över fyra med bussen och innan det var jag med Per. Idag så har jag och mamma varit på Storheden och köpt hårfärg och lite annat. Så jag har klippt bort lite av mitt slitna hår och sen satte vi en röd färg i det. Blev inte jätte rött, men det får duga. Ska låta håret vila från färgning ett tag. Slitits som fan senaste tiden.
Nu kollar jag på tv och på ett tag kommer Lisa, Erik och Eriks pappa hit och äter middag. Sen blir det att fara och träna med Lisa en sväng. Det var allt, hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 22 augusti 2013 14:01

Hej! Sitter ensam hemma och kollar HIMYM. Ska åka till Luleå om två timmar och vara hos mamma över helgen. Ska spela fotboll och träna hockey där. Men innan jag åker ska jag vara med Per, så väntar på att han ska komma hit.
Matchen igår kändes som en förlust även fast det blev oavgjort. Vi hade matchen och borde ha vunnit. Hade vi vunnit hade vi säkrat vår andra plats, men nu är det inte lika säkert och det känns surt.

Av Emmy Uusitalo - 18 augusti 2013 21:42

Hej! Idag har jag varit med finaste Hulda. Inte umgåtts med henne på jätte länge, så det var kul. Snackade skit, käkade och cyklade runt byn.

Av Emmy Uusitalo - 18 augusti 2013 10:02

Hej! I torsdags så spelade vi match mot Kiruna och det blev en vinst på 5-1. Jäkla skönt var det att vinna mot dem och det blev vår tredje raka vinst!
Fredagen spenderades med massa härliga personer. Och det var en grymt bra dag!
Igår så var jag, Tova och Fanny förbi hos Ida som jag inte träffat på jätte länge. Så det var kul att umgås lite med henne. Sen for jag, Fanny och Matilda på Frasses och sen blev det filmmys med mina kompisar innan jag for till Per och kollade film och spelade med honom ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards