Alla inlägg under mars 2014

Av Emmy Uusitalo - 30 mars 2014 16:28

   

Hej! Helgen har varit helt okej. Känner mig trött. Hejdå.


Av Emmy Uusitalo - 28 mars 2014 00:02

Hej! Hade inte planerat att träna idag, så jag for och köpte godis. Vi fick ju sluta halv tolv, så jag och min godispåse har legat i sängen nästan hela dagen. Har dock också hunnit handla, vara med Per och färga håret. Blev lite för mörkt men jaja.
Sen nu på kvällen så mutade Sofia mig med godis om jag följde med på gymmet, just nu är jag svag för godis så det var för svårt att motstå. Vi körde kondition i 90 minuter! Tungt, men härligt nu efter. Ska vara lite onyttig nu sista dagarna i mars innan jag tar tag i träningen i april igen. Då kör vi! Godnatt.

Av Emmy Uusitalo - 26 mars 2014 21:52

Hej! Även denna dag började med ett gympass, sen skola och efter det var jag med Kajsa ett tag. Käkade thai och var med Maja. Sen kollade jag Henrika och Sofia när Luleå förlorade mot Växjö och blev utslagna. Usch. Godnatt.

Av Emmy Uusitalo - 25 mars 2014 21:55

Hej! Var på en kort löprunda, orkade inte mer eftersom benen kändes sega efter 8km igår.
Började dagen med ett gympass, axlar och rygg fick det bli. Sen hade jag en lektion till halv tio och efter det håltimme till ett. Så en lugn skoldag var det verkligen. 18/18 på glosprovet i spanska jag bara pluggade till i tio minuter. Sen var jag och kollade om det var säkert att jag fick jobba i sommar och det fick jag, så kommer spendera ett par veckor på Konsum i sommar. Och eftersom det är våffeldagen idag så gjorde kag självklart våfflor. Viktigaste dagen på året (efter min födelsedag och kladdkakansdag). Godnatt sötisar.

Av Emmy Uusitalo - 24 mars 2014 22:11

Skippade gymmet och for på en löptur istället. Första utomhus! Galet skönt och mysigt att springa under stjärnorna, hihi. Måste göra det oftare. Nu ska jag sova, gymmet imorgon på morgonen. Tagga! Godnatt vänner.

Av Emmy Uusitalo - 24 mars 2014 17:54

Hej! Igår var jag på gymmet i 80 min och körde kondition hela tiden. Brände en jävla massa kalorier och kunde med gott samvete äta lite godis på kvällen. Var med en kompis till tolv, så jag orkade inte upp och gymma i morse. Men imorgon då jävlar.
Sovit ett par timmar efter skolan, fick sluta två idag eftersom vi skulle jobba hemma. Men det gör man ändå inte. Ska snart iväg till gymmet för ett rygg-och axelpass! Känner mig riktigt taggad. Puss.

Av Emmy Uusitalo - 23 mars 2014 15:32

   

 

Var ju och fotade med storasyster igår och det här är resultatet. Fick inga bra bilder på henne, men jaja ;)   

Av Emmy Uusitalo - 23 mars 2014 10:03

Hejsan! Gårdagen spenderades i LÅ. Åkte dit åtta och var med Lisa fram tills dopet började. Då träffade vi också John, Isac och Erik. Sen satt vi och fikade. Riktigt skönt att träffa alla igen efter tre månader. Innan vi åkte hem blev det Hemmakväll. Älskar godiset där! Luleå vann också mot Växjö igår, så det gjorde ju inte dagen sämre. Sen på kvällen var jag med Per ett par timmar. Kollade film och bara snackade. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards