Alla inlägg den 13 april 2013

Av Emmy Uusitalo - 13 april 2013 20:23

                                               

 


Hej! Haft en riktigt bra dag med fina tjejer. Vaknade sju och for iväg till gymmet med Henta. Sen så var jag med min syster, vi fotade och hade det nice. Efter det så fick jag skjuts till Coop där jag mötte upp tjejerna, vi handlade och gick sen iväg till Hulda. Hos Hulda så tjockade vi oss med glass, tårta, läsk, chips och godis. Vi kollade också Skellefteå vs Luleå, det blev förlust för Luleå och det sög...  Sen har vi bara legat och myst och snackat. Mysigt värre! Skulle fara till fotbollsplan och spela lite, men jag orkade inte så resten av kvällen så ska jag kolla Two and a half men och tagga inför matcherna mot Kiruna imorgon.


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards