Alla inlägg den 1 april 2013

Av Emmy Uusitalo - 1 april 2013 22:09

Hej! Har färg i håret och ska snart och tvätta bort den. Får se hur det blir, annars så får jag väl fara och köpa ny färg imorgon. Det kommer nog i alla fall bli bättre än mitt gul/gröna hår. Nu är resan till Stockholm och Linköping planerad så 19 april åker jag och Hedda ner till huvudstaden... Med bil. De kommer ju som ta ett tag, men men. 20-22 kommer vi vara i Linköping hos Elin och Adam. 23 så blir det Justin Bieber i Globen och 24 så åker vi hem igen... Med bil. Längtar så sjukt jävla mycket och är as taggad. Kommer bli så jävla kul! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon så blir det gymmet och sen på kvällen så ska jag träffa tjejerna. Allt är så jävla bra just nu, helt sjukt hur glad jag varit senaste tiden. Nu ska jag skölja ur färgen och hoppas på att det blir bra.

Puss puss :*

Av Emmy Uusitalo - 1 april 2013 14:27

 

Hej! Är ensam hemma medan alla andra farit och grillat. Orkade inte följa med så sov några timmar extra och tog en promenad istället. Färgade inte håret igår så ska väl göra det ikväll tror jag. Har egentligen inget att skriva om, ville bara göra ett inlägg.


Puss puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards