Alla inlägg under juni 2013

Av Emmy Uusitalo - 28 juni 2013 17:51

Hej! Nyss käkat en sista middag här i huset. Känns lite tråkigt att flytta eftersom det är så fint här, men jäkligt skönt kommer det att bli när man slipper vakna sju på morgonen bara för att huset skakar och de håller på att bygga väg utanför. Så på söndag blir det att bo hos pappa i två månader innan jag flyttar till Luleå.
Idag har jag varit på 50 års firande. Träffade mina andra kusiner som jag inte umgåtts med på hur länge som helst, spelade Mario Kart och hade det trevligt. Har även burit flyttlådor och packat lite.
Ikväll så ska jag umgås med min fina vän Ida, det blir nog film och godis för vår del. Mysigt värre!

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 26 juni 2013 15:20

Hej! Sitter hos pappa och ska snart börja gå till Fanny för att fira henne med några söta tjejer eftersom hon fyller år imorgon.
I dag så har jag varit på gymmet och sen solat lite. Ska fara och spela innebandy efter jag varit hos Fanny och resten av kvällen blir det väl bara att chilla på som vanligt. Har inget mer att skriva så hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 25 juni 2013 21:33

Hej! I går så har jag varit med finaste Henta. Vi snackade, var ute i det fina vädret och käkade thaimat på soltorget. Riktigt mysigt! Efter det så blev det träning och sen filmmys.
I dag så har jag bara chillat framför Prison Break och sen for jag och Kim och hälsade på Ida.
Nu sitter jag med mamma som kommit hem från Luleå idag och vi kollar Breaking Dawn pt: 2.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 23 juni 2013 22:32

Haft en grym dag med mina favoriter! Vi for till fotbollsplan, handlade, misslyckades totalt med att doppa jordgubbar i choklad, for till fotbollsplan, for till mig och gjorde middag, väntade på Hanna och började tjocka med glass, jordgubbar, sås, maränger och läsk. Sen blev det som vanligt mycket damp, skratt, skrik och en nedvält soffa på golvet efter att Hanna skulle göra en volt. Haha hoff, har som sagt haft en grym dag med mina älskade brudar.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 21 juni 2013 09:24

Orkar inte skriva så det kommer två bilder istället.

Av Emmy Uusitalo - 20 juni 2013 09:17

  

Hej! Var och spelade match mot Trångfors igår. Det blev 2-2, men det kändes som en vinst eftersom vi låg under med 2-0 efter första och för att vi spelade så grymt bra i andra när vi tog igen de där målen. Vi hade till och med lägen till att vända matchen till en vinst, det hade vi varit värda. Men jag är nöjd med ett poäng ändå. 

Av Emmy Uusitalo - 19 juni 2013 01:00

Hej! Idag har jag varit barnvakt, käkat glass med Kim, chillat och umgåtts med mina fina vänner. Mer än så orkar jag inte skriva.

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards