Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Justin Bieber 23 April 2013

Av Emmy Uusitalo - 24 april 2013 14:15

                                   

 

  


Hej! Alltså jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Vet inte vad jag ska skriva heller. Konserten var det bästa jag varit med om i hela mitt liv. Jag kan inte ens beskriva hur det var, man måste varit där för att förstå. Han sjöng låtar från sitt nya album, från sitt gamla album, han spelade trummor och dansade. Han var bra på allt dessutom! Folk skrek, grät och sjöng med. Vi kom dit ganska sent och trodde vi skulle få dåliga platser, men inte det. Vi stod väldigt nära scenen. Det var trångt och folk trängdes och knuffades. Det kom tjejer som stått längst fram som höll på att svimma för det var så varmt och folk tryckte på så hårt och hörde att någon spytt också. Vi kom dit halv sju och det var tänkt att den skulle börja sju, men förbandet började inte förrän efter åtta och Justin började inte spela förrän tio över nio. Så ja, jag hade ont i fötterna efter att ha stått upp i fyra och en halvtimme efter nästan sex timmar promenad på stan. Kan inte fatta att jag verkligen var där och såg honom uppträda. Men jag var där och att jag fortfarande har ont i fötterna bevisar det. Men väntan på att han skulle börja uppträda var helt klrat värt det, trängseln i tunnelbanan påvägen dit och tillbaka var också värt det. Även fast man höll på att få klaustrofobi. När jag och Hedda skulle ta tunnelbanan tillbaka fick vi stå och köa typ tjugo minuter för att komma in och sen var det någon som spelade "Baby" på gitarr där och det var rätt häftigt när alla som åkte rulltrappa och köade för att komma in till stationen började sjunga med. Vi mötte upp Linnea på Slussen när vi kom fram till Södermalm och så åkte vi hem vid halv ett. Så jag har kommit hem för typ en timme sedan efter att ha åkt bil och sovit på Linnea hela natten.


Jag har haft det så jävla bra med Hedda och vi har haft det sjukt jävla kul! Ingenting går att beskriva, man måste helt enkelt ha varit med. Träffar varken Hedda eller Linnea så ofta och vi är rätt kassa på att hålla kontakten, men när vi träffas är det som att vi är med varandra hela tiden. Det är inte alls konstigt och det är därför de är två av mina bästa vänner. Jag har haft det bra och nu är jag glad och det ska bli skönt att gå till skolan, träffa kompisarna och nu ska jag ta tag i träningen. Blir promenad, joggingrunda eller gymmet. Får se var kroppen orkar efter en natt med inte så mycket sömn.


Puss puss

 
 
sofia

sofia

24 april 2013 23:59

fy vad aviiiis!! :(

http://www.sofiaterese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 15:57

Byter portal, här har ni nya bloggen: nattstad.se/emmyu

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 13:35


  Vilken härlig känsla jag kom hem med efter dagens gympass! Klarade av att springa intervaller i 40 minuter. Lite längre än planerat, men orkade ändå köra ett hårt benpass. 6 set squats på olika vikter. Kunde ju nästan inte stå efteråt, haha. Och...

Av Emmy Uusitalo - 9 april 2014 22:00


Hej! Dagens gympass bestod av träning för axlar och triceps och även lite mage på slutet med plankan, magövning med kettlebell och plogen. Blev ett 80 minuters pass med Per. Fyra set i allt och det kändes skönt att orka det! Visar att jag kommit någo...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 16:04


Vilket pass! Körde ett stenhårt mage- och ryggpass idag. Blev ett 90 minuters pass som jag checkade av på håltimmen. 4 set marklyft, 2 set på 50kg och sen klarade jag två set på 55kg! Då var jag nöjd som tusan.Det känns bättre att köra 4 set nu istäl...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 08:24


Soyghurt, banan, macka och te: Den bästa frukosten. Himla gott! Ska snart iväg till skolan. Blev inget morgonpass, men ska ta det på håltimmen. Därför blir det träningskläder till skolan. Så jobbigt att orka upp när man inte kan sova så mycket, vi...

Ovido - Quiz & Flashcards