Alla inlägg den 8 april 2014

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 16:04

Vilket pass! Körde ett stenhårt mage- och ryggpass idag. Blev ett 90 minuters pass som jag checkade av på håltimmen. 4 set marklyft, 2 set på 50kg och sen klarade jag två set på 55kg! Då var jag nöjd som tusan.
Det känns bättre att köra 4 set nu istället för 3. Det tar mycket mer och man är tröttare efter passet. Man behöver inte heller göra lika många övningar för att bli helt slut.
En annan sak som känns jättekonstigt är att jag har börjat bli väldigt sur, ibland tillochmed arg. Det är oftast för småsaker också, typ som att Micke inte handlat när jag kommit hem ex. Därför är det skönt att träna så mycket, få tänka lite på annat. Är inte van vid att vara så sur heller, känner mig oftast väldigt glad och lycklig. Brukar inte behöva anstränga mig för att vara trevlig heller, men nu måste jag verkligen försöka. Det kommer liksom inte naturligt. Är väl bara i en svacka just nu, hoppas jag.. Får försöka intala mig att jag är glad, så borde jag ju bli det?

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 08:24

Soyghurt, banan, macka och te: Den bästa frukosten. Himla gott!
Ska snart iväg till skolan. Blev inget morgonpass, men ska ta det på håltimmen. Därför blir det träningskläder till skolan.
Så jobbigt att orka upp när man inte kan sova så mycket, vill bli frisk nu. Less på den här hostan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards