Alla inlägg den 2 april 2014

Av Emmy Uusitalo - 2 april 2014 19:04

     

Alltså det är tur att jag ska till skolan imorgon, för mitt bankkort klarar nog inte av en hemmadag till. Ginatricot har i alla fall en hel del snygga kläder inne nu, så då var jag ju självklart tvugen att klicka hem lite.

Varit ute och gått nyss med min kompis Per (till alla er som spekulerar: ja, vi är bara kompisar. Vissa klarar av att vara det efter ett förhållande). Det var skönt att komma ut och röra på sig lite, även fast det känns tungt i kroppen. Bara jag är pigg och frisk till helgens fotbollsmatch så är jag nöjd. 

Av Emmy Uusitalo - 2 april 2014 12:55

Hemma för tredje dagen. Idag sitter jag upp och äter mat. Skönt att illamåendet släppt. Ikväll ska jag nog ut på en lättare promenad, lär inte kunna träna idag eller imorgon eftersom jag inte fått i mig mat på ett tag. Men imorgon ska jag till skolan. Torsdagar är lätta, så det blir en lugn start på skolveckan. Nu har jag precis kollar ikapp Top Model Sverige och kollar sista avsnittet av HIMYM. Kan inte fatta att det är slut nu..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards