Alla inlägg den 6 april 2014

Av Emmy Uusitalo - 6 april 2014 15:38

Hej! Det blev en vinst idag mot Kiruna med 3-0. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att vi skulle vinna, det är ett bra lag och till skillnad från oss så har de tränat utomhus i två månader.
Efter matchen for jag direkt till gymmet. Körde axlar och triceps. Jisses vad slut jag är! Kunde inte ens göra axelpressen utan vikter, så jag fick ge mig och gå hem. Kan inte än heller lyfta armarna över huvudet.
Nu har jag lagat jättegod mat och ska sen i duschen. Idag ska jag städa och fixa lite. Puss.

Av Emmy Uusitalo - 6 april 2014 02:34

Hej! Blivit helt såld på smoothies nu, druckit två idag haha. Den andra satsen jag gjorde blev mycket bättre, så himla gott! Har även gjort riktigt god middag också, ris och kyckling. Känns som att jag äter hela tiden. Skönt att jag kan göra det när jag tränar.
Jobba idag var väldigt segt, det var inte alls mycket att göra och fick inte göra något roligt, som shots eller drinkar. Men det blev några hundra som kommer i slutet av månaden.
Förutom att jobba och laga mat har jag kollat fotboll med mina tjejer och sovit. Skön lördag. Imorgon blir det träningsmatch mot Kiruna. Godnatt!

1 banan, 100g hallon, 1/5 avokodo, 1 msk honung, 2 msk soya-yoghurt och 2 dl mjölk. 350 kcal.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards