Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Emmy Uusitalo - 13 augusti 2013 18:17

Hej! Är i Luleå just nu och är påväg hem efter nästan tre timmar på stan med mamma. Fick med mig ett linne, en kofta, ett par jeans, löpartights och en parfym. Jag är nöjd!

[Bild]

Av Emmy Uusitalo - 13 augusti 2013 02:14

Hej! Jag har haft en grymt mysig kväll med två favoriter idag. Vi har kollat film och druckit oboy. De for hem för ett tag sedan och jag ska snart sova.

Idag så har jag först gymmat och efter det for jag och Matilda på en promenad i solen. Sen for jag, Kim, Henrika och Cute på thai. Kollade film ett tag hos Kim innan jag och Henrika for på fotbollsträning. Så sjukt kul att vara med Henrika och Kim igen, inte hunnit se dem på ett tag.
Imorgon så åker jag till Luleå, blir nog sista gången innan skolan börjar om jag inte hinner åka dit någon helg till. Så då ska jag vara med mamma, hälsa på faster, träna och shoppa. Det blir nog bra och så kommer jag hem på onsdag.

Jag är så jäkla lycklig, jag har så grymt bra vänner <3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards