Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Emmy Uusitalo - 8 augusti 2013 22:30

Hej! Började dagen med att vara med Per ett tag på morgonen. Sen for jag och Matilda på gymmet och körde ben, härligt! Efter det blev det tacos och sen en pw på det. När jag kom hem hade jag fått kallelsen till regionslägret i brevlådan. Fick mer motivation till att träna och kom nyss hem från en springtur. Ville bara fortsätta springa hur långt som helst och benen orkade. Men kände att jag fick nöja mig med 4,5 km så jag inte sliter ut mig helt och hållet. Jag vill bara träna och träna hela tiden. Har värsta motivationen och längtar tills att hockeysäsongen drar igång. Känner på mig att det kommer bli grymt kul att lira med killarna ett år till. Tycker det är as kul! Vet inte om jag skrivit det här, men jag kommer tacka nej till Luleå och stanna i Pajala. Skiter i om jag ångrar mig, det här är vad jag vill nu och det är bara tre år. Har mina helt underbara kompisar här och hockeyn kommer nog bli kul här i år så då har jag inte längre någon orsak till att åka till Luleå. Tror det här kommer bli bra och det känns rätt just nu och känns det fel längre fram så är det ett senare problem. Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards