Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Emmy Uusitalo - 2 augusti 2013 21:05

 

Hej! Sitter med röd hårfärg i håret för andra gången idag. Fast den ser mest lila ut, men får se hur resultatet blir. Kanske inte blir så röd ändå.. Började färga själv men sen fick söta Matilda komma och hjälpa mig så jag fick in färgen ordentligt. Idag har jag bara sovit till tolv för att Henrika kom och väckte mig. Sen ringde jag och väckte Kim och vi for och käkade frukost på Thai. Jäkla gott! Sen kom Matilda och färgade mitt hår, fick inte riktigt in färgen för jag hade bara en burk så då for vi runt och kollade efter en annan röd färg på Ica och Coop. Sen blev det träning och det var as kul.

Igår hade vi träningsmatch mot pojkar 00. Vi vann såklart och det blev 5-1. Vi är ju som lite bäst när vi kan spöa 00-orna *host*. Sen for jag till Per och var med honom.

Ikväll blir det mys med några fina brudar som kommer hit snart. 


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards