Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Emmy Uusitalo - 7 augusti 2013 23:46

Hej! Måste bara säga att jag är löjligt glad. Satt och kollade facebook just innan jag skulle åka till Junis och så ser jag att någon lagt upp listan på uttagna spelare till regionslägret i september. Jag brukar alltid kolla eftersom jag känner många som spelar och det är kul att kolla då. Så går kag snabbt igenom listan för att se om någon från Luleå är med och ser ingen, men när jag läser igenom namnen så ser jag helt plötsligt mitt. Fyfan så glad jag blev! Kan inte fatta det.

Sen så vann vi mot GSK med 12-0 idag! Vilken jävla lycka! Innan det så var jag med Henrika och Matilda. Vi pratatde och hade det trevligt. Igår så var jag och Matilda och gymmade, sen åkte jag och 10 pers till Erkheikki för att fira Carina i förskott. Det var kul det med. Sen blev det en promenad med Henrika och eftersom det inte var nå bilar i Pajala då så satt vi bara mitt på vägen och chillade.

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards