Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Emmy Uusitalo - 19 februari 2014 19:20

  

Av Emmy Uusitalo - 19 februari 2014 18:39

     

Hej! Hemma efter drygt tre timmars pass på gymmet. Kört intervaller, tränat mage och gjort mitt andra benpass för det här året. Var väl någon gång i januari jag körde ben sist. Så det kändes bra att göra det nu! Ska verkligen ta tag i styrketräningen nu och inte bara konditionsträna. Får väl se hur det går, men ska i alla fall försöka.

Stannade hemma från skolan i dag, hade huvudvärk, så hela dagen har jag legat i sängen och kollat hockey och skidor. Inte pluggat det minsta även fast jag borde gjort det. Äsch då. Sverige vann i alla fall mot Slovenien så det blir semifinal mot Finland. Sen tog damerna och herrarna varsitt brons i skidor. Gött. Puss och kram.

Av Emmy Uusitalo - 19 februari 2014 08:57

Favorit
dryck: vatten
mat: pad thai
djur: Usch
efterrätt: glass
flingor: special red k
frukt: äpple
godis: choklad
glass: ben and jerrys cookie dough
färg: jag gillar blå och grön
låt: What if ed Five For Fighting
bästa vänner: Lillan, Kajsa, Hedda, Per, Henrika och har många fler
land: inte norge
märke: Rut&circle
sminkprodukt: eyeprimer
sminkmärke: spelar inte så stor roll
parfym: DKNY
Victoria´s Secret dofter: pure seduction, coconut passion
Hollister dofter: -
fullständiga namn: Emmy Gunnel Maria Uusitalo
hårprodukt: moroccanoil

Ovido - Quiz & Flashcards