Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Emmy Uusitalo - 21 februari 2014 20:33

   

Haha, vet inte vad det var med mig igår. Var sur och irriterad och ville bara inte fortsätta blogga. Men så känns det inte idag! Så lösenordet är borta om någon råkade märka att jag ens hade lösenord för en dag, thihi. 

Jag kan börja med att säga att jag beställt en ny telefon! Funderade på en 5s, men så blev jag snål och beställde en 5c istället. Slipper jag betala den själv. Woop woop! Känner mig ekonomisk. 

Har även varit på fotbollsträning och jisses så kul det var! Har inte den typ av kondition och inte heller någon bollkänsla alls. Men vad gör det egentligen? Lika kul ändå. Innan träningen var jag också ett tag med Henrika, riktigt mysigt att sitta och prata med henne. Åt fruktsallad och var förbi hos henne i deras tillfälliga hem. Sen har även Sverige tagit sig till final efter en match mot Finland. Så nu blir det mot Kanada. Riktigt fint! Puss och kram.


Ovido - Quiz & Flashcards