Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Emmy Uusitalo - 10 februari 2014 20:18

       

Hej! Precis gjort klar andra passet för dagen och det kändes helt okej. Var himla mycket folk dock och nästan allt jag behövde var upptaget. Har fått hem ett paket idag och blir alltid lika glad. Min GHD hårspray och en VS body mist, Pure Seduction blev det denna gång. Luktar gudomligt! (Fast inte lika bra som Coconut Passion). 

Av Emmy Uusitalo - 10 februari 2014 10:04

Hej! Hela helgen har jag spenderat med min bästa. Vi har ätit och ätit och sen har jag även kört pass nio. Det känns rätt bra att ha kört nio pass på en vecka och även hunnit med två vilodagar.
I dag steg jag upp sju och gick iväg till gymmet och sprang 5 km innan jag gick till skolan. Det är grymt skönt att träna på morgonen även fast det är tungt att stiga upp. Senare i dag blir det nog ett biceps/triceps-pass eller ett rygg/axel-pass. Är sugen på båda!

 

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards