Direktlänk till inlägg 6 februari 2014

Hårdträning den här veckan

Av Emmy Uusitalo - 6 februari 2014 15:09

             

Hej! Inte bloggat på hela veckan, men tänkte ta tag i det nu. Har tränat åtta pass på fyra dagar och det har känts bra till femte passet igår på morgonen. Efter det så har det känts tungt. Har kört tre löppass och fem styrkepass. Kommer ju inte köra två pass varje dag, men tänkte göra det ibland då och då. Tänker i alla fall köra två pass till den här veckan.

I dag så har jag slutat elva, det var skönt! For på gymmet direkt med Sofia och blev ett rygg- och axelpass igen och det var tungt som fasen. Funderar på att fara och träna lite innebandy senare, men det beror på om jag orkar. Hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 15:57

Byter portal, här har ni nya bloggen: nattstad.se/emmyu

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 13:35


  Vilken härlig känsla jag kom hem med efter dagens gympass! Klarade av att springa intervaller i 40 minuter. Lite längre än planerat, men orkade ändå köra ett hårt benpass. 6 set squats på olika vikter. Kunde ju nästan inte stå efteråt, haha. Och...

Av Emmy Uusitalo - 9 april 2014 22:00


Hej! Dagens gympass bestod av träning för axlar och triceps och även lite mage på slutet med plankan, magövning med kettlebell och plogen. Blev ett 80 minuters pass med Per. Fyra set i allt och det kändes skönt att orka det! Visar att jag kommit någo...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 16:04


Vilket pass! Körde ett stenhårt mage- och ryggpass idag. Blev ett 90 minuters pass som jag checkade av på håltimmen. 4 set marklyft, 2 set på 50kg och sen klarade jag två set på 55kg! Då var jag nöjd som tusan.Det känns bättre att köra 4 set nu istäl...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 08:24


Soyghurt, banan, macka och te: Den bästa frukosten. Himla gott! Ska snart iväg till skolan. Blev inget morgonpass, men ska ta det på håltimmen. Därför blir det träningskläder till skolan. Så jobbigt att orka upp när man inte kan sova så mycket, vi...

Ovido - Quiz & Flashcards