Alla inlägg under juni 2013

Av Emmy Uusitalo - 2 juni 2013 20:32

Men tjaaa! Sovit fem timmar i natt då det var för jäkligt varmt i mitt rum, usch vad less. Vaknade vid tio kollade en film och somnade om igen. Vaknade tjugo i tolv och stressade till samlingen som var tolv. Var trött som något as och kom inte alls in i matchen i första halvlek. Vi spelade dock väldigt bra stor del av halvleken och det var 0-0 efter första. Kom in bättre i andra halvlek och då gjorde vi även ett mål typ två minuter in i matchen. Sen bah slår dom in tre mål och jag fattar inte alls vad som hände då vi hade matchen. Men lite otur med studsar på blöta gräset så hade de en ledning. Vi gjorde ett till mål och sen gör dom två mål till. Fattar inte alls då vi inte ens spelade så dåligt, nästan inte dåligt alls. Jag är besviken över förlusten och är grymt less. Vi har en vinst på fyra matcher och två förlster. Less, less, less. Jag vill vinna, jag hatar att förlora. Jag tänker inte vara med och förlora en enda match till. Nu vänder det, nu ska vi vinna. Annars... Blir jag sur.

Av Emmy Uusitalo - 1 juni 2013 23:12

Hej! Haft en toppen dag med en av mina bästusar idag. Vi har haft det riktigt bra med thaimat, fotografering, försökt fånga fjärliar, skrattat, chillat och på kvällen blev det kubbspel och fotboll med ett härligt gäng (och mitt lag vann såklart varje gång). Fint väder har det varit också. Fler av dessa dagar måste det bli i sommar. Imorgon så är det fotbollsmatch och jag kunde inte vara mer taggad.

Jag har det bra hörni!                  

(Ja, jag blev förvånad över att jag såg några fjärilar. Hej, jag är fem år igen.)

 

                                     

(Dennis: "Det ser ut som att du är med i typ en hårreklam eller något.")


  

Älskar dig vännen <3


Ovido - Quiz & Flashcards