Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Emmy Uusitalo - 5 juni 2013 15:59

     

Hej! Bara nio dagar kvar till sommarlovet och alla inlämningsuppgifter och prov är klara, så gaaalet skönt! Nu ska jag bara chilla alla dagar i skolan och istället för att plugga varje ledig tid jag har så kan jag umågs med mina kompisar, så otroligt härligt alltså! Fått A på alla uppgifter i geografi så det är också grymt skönt. I morgon så är det nationaldag så då är vi lediga från skolan också.

I går så har jag pluggat som något psyk och sen for jag på bio med Hanna, Tova, Kim och Henta, Hangover 3. Aldrig skrattat så mycket till en film. Efter det så fortsatte jag plugga och sen städade jag eftersom mamma kom hem idag och det var så stökigt. I dag så hade vi HK på elevensval och såklart failade jag, Fanny och Matilda. Eller det var Matilda som failade när hon skulle vända på vår apelsinkaka och hela gick av på mitten... I alla fall så har jag fått mitt Gina-paket idag, så nöjd! Har inget mer att skriva.


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards