Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Emmy Uusitalo - 13 juni 2013 22:25

Tja bloggen! Precis kommit hem från träningen och ska snart umgås med syster men först tänkte jag skriva lite.
Igår så åkte vi till Boden på morgonen och var på rundtur på Rödbergs fortet. Efter det for vi till Storheden i Luleå och shoppade, fick underkläder och två linnen med mig hem. Fick mitt H&M paket när jag kom hem och i det var det en bikini, två par skor och underkläder. As nöjd! På kvällen blev det att åka och fira lillkusinen som fyllt år.
Idag så har jag bara chillat i skolan, vi spelade kubb, städade och sen var det Musik i det gröna. Efter det handlade jag och några till vår grillkväll imorgon. Sen var jag en sväng med Henta och Hulda. Innan träningen så fixade mamma hur jag skulle ha mitt hår och sminkningen till imorgon. Det är ju skolavslutning och jag kan inte fatta att jag går ut nian, bara tre år kvar! Blir att mysa med tjejerna med grillat och godsaker senare på kvällen också.

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards