Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Emmy Uusitalo - 8 juni 2013 21:57

 

Visst är jag och min bror rätt lika ändå? #duckface

      

Hej! Idag har jag varit med Elin och Adam lite innan de åkte. Sovit ett par timmar så jag missade Johns fotbollsmatch och sen var jag på gymmet och tränade lite. Så otroligt skönt nu när man är helt död i kroppen!

 Gårdagen spenderades i skolan, tänkte skippa hela dagen men var där ändå. Efter det var jag hemma med familjen, kusinerna och moster som var och hälsade på. Rätt mysigt att ligga ute i solen och umgås. Sen var det en kul träning på Tannavallen och därefter skyndade jag mig iväg till Kim och Cute för filmkväll. Vi kollade The Task och Barnhemmet. Kunde nästan inte sova efter det.


Det känns inte som att det är så jobbigt att det är söndag i morgon, då är det bara närmare till skolavslutningen. I morgon så ska jag och kolla när Fanny, Matilda, Henta, Hulda och Kim tar konfirmationen med Hanna och Tova. Efter det ska jag ta mig till gymmet igen. Så skönt att träna!


Puss puss 


Ovido - Quiz & Flashcards