Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Emmy Uusitalo - 9 mars 2014 23:58

Hej! Dagen har bestått av massa plugg, sänghäng med Hulda och Henrika, fotbollsträning och avslutningsvis ett benpass på gymmet med finaste Henrika. Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk några dagar framöver. Gillas inte, men vill man bli biff får man väl stå ut, antar jag.
I morgon börjar skolan igen och det känns väldigt trist. Haft en jäkla bra sportlov förvånansvärt nog och är glad att det inte gick alltför fort.
Börjar iallafall morgondagen med en sovmorgon och ett prov. Blandade känslor. Godnatt kompisar!

Av Emmy Uusitalo - 9 mars 2014 13:55

Hej! Jag ligger i sängen och just pluggat klart. Ska snart gå iväg till Henrika och vara med henne och Huldis.
Idag åkte Kajsa, varit riktigt skönt att slippa sova ensam och att umgås med henne. Inte sett henne så mycket som jag brukade efter att jag slutade med hockeyn och det är verkligen jätte trist.
Ikväll blir det fotboll och kanske ett gympass på det, lite plugg också. Puss.

Av Emmy Uusitalo - 9 mars 2014 02:27

Hej! Idag har jag börjat dagen med ett gympass, sen har jag varit ett tag med mina brudar och efter det varit med bästaste Kajsa. Mysigt. Nu ska vi sova. Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards