Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Emmy Uusitalo - 13 mars 2014 22:58

Hej! Haft en riktigt bra dag. När skolan var slut så for jag till Matilda och umgicks med henne. Varit förbi en sväng hos Sofia och precis kommit hem från Henrika. Känns som jag hunnit med mycket. I morgon är det äntligen fredag efter en seg vecka. Så det ska bli skönt. Tacokväll hos Sofia och sen övernattning hos Henrika. Perfekt! Godnatt.

Av Emmy Uusitalo - 13 mars 2014 06:43

Hej kompisar! Vaknade tidigt idag, precis som igår. Halv sju! Då får man ju ligga och dra sig ett tag iallafall. Pluggade inte ett dugg igår även fast jag borde gjort det. Var och körde ett helt okej pass för axlar och rygg istället. Det kändes skönt.
Idag får jag se vad jag gör. Ska snart fixa mig för skolan och gå dit och ikväll kanske umgås med mina tjejer.

Ovido - Quiz & Flashcards