Alla inlägg under oktober 2013

Av Emmy Uusitalo - 6 oktober 2013 12:01

Hej! Igår så träffade jag Linnea ert tag innan jag och Kajsa åkte till Coop och spelade match. Det gick inte bra. Efter det så åkte vi på Max och for hem med Sara. Nu är jag i Korpilombolo och ska åka hem på ett par timmar. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 4 oktober 2013 09:43

Hej! Sitter i skolan med massa folk. Vi har äntligen fått våra datorer. Weey. Igår var jag på gymmet och idag steg jag upp sex och for dit igen. Skönt att träna på morgonen. Idag åker jag till Luleå. Imorgon är det träningsmatch med Luleå mot nåt pojklag. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 1 oktober 2013 22:34

Hej! Matilda och Henrika har just gått efter lite prat och skratt. Idag så har jag varit på gymmet och sprungit. Riktigt skönt var det! Nu börjar träningen och imorgon ska jag både hinna springa och fara på träning. Måste hinna plugga också. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards