Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Emmy Uusitalo - 13 oktober 2013 17:30

Ååh, jag har fått vara och träffa min lilla kusin. Så sjukt söt liten tjej! Sen började hon inte gråta så fort hon kom i min famn, så då går det ju inte att inte gilla henne. Jag gillar barn som gillar mig. Trevligt var det ju att träffa Camilla och Tommy också.
Idag har jag också varit med Lisa, Erik och lillebror som jag inte träffat på nästan tre veckor. Hunnit vara ut och springa här på Hertsön. Sprang vilse men lyckades hitta tillbaka eftersom jag är bäst.
Nu så ska jag packa ihop mina grejer och sen åka hem til Pajala och vara med min Per. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 13 oktober 2013 09:35

Hej! Jag sitter i Luleå och ikväll åker jag hem till Pajala igen. Åkte till Skeå i fredags och hade match igår. Det blev en förlust och kändes jäkligt jobbigt. När jag kom till Luleå igår lagade jag tacos och somnade innan tio.
Efter att ha fått elva timmars sömn inatt så är jag väldigt pigg. Ska senare under dagen fara till Camilla, Tommy och min lilla kusin. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards