Alla inlägg under december 2013

Av Emmy Uusitalo - 10 december 2013 21:34

Hej! Det var visst ett tag sedan jag bloggade så kanske dags nu. Helgen spenderades med min bästa i Luleå. Det var jätte mysigt! Krossat alla i bilspel, ätit godis, kollat filmer och serier, varit på julmarknad, shoppat lite på stan, varit med John och Martina och varit förbi hos faster, Tommy och sötaste Elsa. Hon har blivit så stor! Igår stannade jag hemma och pluggade. Fick gjort en massa och skrev nationella i matte idag. Det var jobbigt, men kändes helt okej. Några missar för många för att få ett A eller B tror jag. Men får väl hoppas på det bästa! Fick i alla fall veta att jag fick ett A på spanska provet och det var skönt.
Efter skolan idag så for jag på gymmet i två timmar. Grymt, jävla härligt! Sprang, cyklade och körde styrke. Nu ska jag bara vänta på att Per kommer och så ska vi sova. Hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 2 december 2013 09:12

Hej! Helgen har varit bra och jag har hunnit med ganska mycket. Åkte till Luleå i fredags och var där till lördag. Var med Lisa och Erik på stan och sen käkade vi på Exotic innan vi for hem till dem och spelade Xbox. John och Martina kom också en sväng så jag hann träffa dem också innan jag tog bussen hem. Var med Henrika, Matilda, Ida, Tova och Hanna. Riktigt mysigt och roligt var det. På söndag var jag med Per ett tag på morgonen innan jag gick ut med Fanny och Matilda och räknade bollar. Det var ju skyltsöndag igår. Det var också jäkligt kallt ute, höll på att frysa ihjäl. Sen for vi på Café Nova och på det blev det Frasses. Tjockt, I know. Ligger i sängen och funderar på om jag ska till skolan, har så mycket att plugga så ska nog stanna hemma. Hejdå.

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards