Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Hamnfestivalen 2013

Av Emmy Uusitalo - 15 juli 2013 00:59

                                                                                          

Hej! Inte bloggat på ett tag, men under tiden så har jag och mitt lag vunnit Juniscupen i torsdags och efter det blev det lite snabb planering och det bestämdes att Henta skulle med till Luleå. Så vi skyndade oss hem och packade det sista innan vi åkte till Luleå. När vi kom fram fixade vi oss och åkte in till stan och lyssnade på Admiral P.

Vi vaknade vid tio på fredag och åkte in till stan igen och shoppade. Efter det så kollade vi Anton Ewald och Zara Larsson på Norra Hamn. Vi mötte upp Matilda och gick runt med henne och åkte karusell.

På lördag så vaknade vi tidigt för att Henta skulle åka hem och gå på dop. Så då var det bara jag och Matilda kvar och vi åkte in till stan igen och shoppade. Efter det så for vi hem och fixade och for till stan igen och kollade på Petra Marklund och det var grymt! Hon var så sjukt bra! Sen har vi dansat och gått runt och haft det hur bra som helst hela kvällen. Så jäkla roligt jag haft det.

Idag vaknade vi halv tolv, kollade film och for till Storheden och shoppade lite till. Hittade inget så vi bara plockade på oss en massa kläder som vi inte skulle kunna ha på oss annars och testade dem. Det var kul! Sen blev det tacos och kladdkakemys senare på kvällen och så kollade vi film och for hem vid tio. Nu sitter jag i Pajala och tar det bara lugnt, ska snart gå och lägga mig.


Puss puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 15:57

Byter portal, här har ni nya bloggen: nattstad.se/emmyu

Av Emmy Uusitalo - 10 april 2014 13:35


  Vilken härlig känsla jag kom hem med efter dagens gympass! Klarade av att springa intervaller i 40 minuter. Lite längre än planerat, men orkade ändå köra ett hårt benpass. 6 set squats på olika vikter. Kunde ju nästan inte stå efteråt, haha. Och...

Av Emmy Uusitalo - 9 april 2014 22:00


Hej! Dagens gympass bestod av träning för axlar och triceps och även lite mage på slutet med plankan, magövning med kettlebell och plogen. Blev ett 80 minuters pass med Per. Fyra set i allt och det kändes skönt att orka det! Visar att jag kommit någo...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 16:04


Vilket pass! Körde ett stenhårt mage- och ryggpass idag. Blev ett 90 minuters pass som jag checkade av på håltimmen. 4 set marklyft, 2 set på 50kg och sen klarade jag två set på 55kg! Då var jag nöjd som tusan.Det känns bättre att köra 4 set nu istäl...

Av Emmy Uusitalo - 8 april 2014 08:24


Soyghurt, banan, macka och te: Den bästa frukosten. Himla gott! Ska snart iväg till skolan. Blev inget morgonpass, men ska ta det på håltimmen. Därför blir det träningskläder till skolan. Så jobbigt att orka upp när man inte kan sova så mycket, vi...

Presentation


Emmy, Tjej, 16

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards