Alla inlägg under maj 2013

Av Emmy Uusitalo - 8 maj 2013 21:37

Hej! Har varit med Henta, Fanny, Tova, Kim och Hanna idag. Hade det kul som vanligt och kom hem för en stund sedan. Sitter och kollar Sverige vs Norge och Sverige leder. Woop woop! Imorgon så är det seriepremiär mot Trångfors, är as taggad. Har inget mer att skriva, så hejdå.

Av Emmy Uusitalo - 7 maj 2013 21:41

Hej! Jag är glad! Haft en härlig dag med härliga och dampiga tjejer. Vi var till pizzerian, var där medan Hulda och Henta käkade och sen gick vi till thai där jag åt. Sjukt gott! Vi mötte upp några tjejer till och cyklade runt lite innan vi drog till Tova och sedan till fotbollsplan och spelade lite boll. Kommit hem för en stund sedan och nu kollar jag Twilight.

Puss puss

Saknar min bestiss <3

Av Emmy Uusitalo - 6 maj 2013 21:53

Hej! Idag så har jag varit i skolan och trots min förkylning så for jag och tränade fotboll också. As kul träning var det! I skolan gjorde vi muntliga nationella i engelska och det gick as dåligt, imorgon så är det nationella i matte också. Lagomt less på skolan nu. Imorgon så blir det nog att umgås med mina favorittjejer, blir nog kul som vanligt. Nu ska jag fortsätta kolla Sverige vs Vitryssland.

Grattis till Ida som fyller år idag! <3

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 5 maj 2013 12:05

Godmorgon! Kollar One Tree Hill och äter frukost. Var hemma hela dagen igår och ska vara hemma hela dagen idag också. Måste få bort den här förkylningen. Här hemma ska jag städa, plugga och färga håret. Det suger, jag vill träna.

Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 3 maj 2013 14:02

    

Hej! Lyssnar på musik och bara chillar. Det var så jobbigt att vara i skolan när jag är så förkyld, så jag gick hem. Hatar att vara sjuk, äckligt less. Kommer inte kunna träna på hela helgen. Men imorgon så kommer jag i alla fall vara frisk för då ska vi fira Hanna (om hon inte är sjuk fortfarande). Igår hade vi träningsmatch mot killarna och jag fick huvudvärk... Igen. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och bara sova.


Puss puss

Av Emmy Uusitalo - 1 maj 2013 22:26

Hej! Sovit till elva idag, kollat lite fotboll på tvn. Hade as tråkigt hela dagen tills jag träffade Kim och vi for och åt mjukglass. Sen cyklade vi runt lite och köpte lite godis och for och chillade tills vi träffade Fanny och cyklade iväg till Tova där Hanna och Ida också var. Drog til Frasses igen och var där ett tag medan några käkade. Drog tillbaka till Tova och snackade på. Trodde dagen skulle bli kass, men haft det riktigt kul. Imorgon så ska jag försöka stiga upp och promenera en timme innan skolan börjar, får se om man orkar vakna. På kvällen så blir det i alla fall träningsmatch. Nu ska jag börja med ett par uppgifter som ska vara inne imorgon.

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards